>FIETSEN & ZAKEN

 

 

 

                                                    BERICHTEN VOOR DEZE PAGINA WELKOM :  malus@zeelandnet.nl

 

 

 

 

 

 

WOENSDAG 6 FEBRUARI              BURGH HAAMSTEDE             DE ROTERIJ           CYCLELIFE               LADIES ON THE BIKE            WORKSHOP “ONDERHOUD EN PECH” EN ADVIEZEN & TIPS OVER TRAINING EN VERZORGING            19.00 – 23.00 UUR        https://www.facebook.com/events/2097145983935729/

 

 

 

 

 

 

NEDERLANDSE LOTERIJ NIEUWE HOOFDSPONSOR KNWU

Foto : KNWU.      Nederlandse Loterij is per 1 januari 2019 de nieuwe hoofdsponsor van de KNWU. De twee organisaties gaan een verbintenis aan van twee jaar. Nederlandse Loterij zal op het wielershirt staan van alle disciplines en naamgevend partner zijn van de Nederlandse baanselectie. Dat de KNWU en Nederlandse Loterij elkaar in deze samenwerking hebben gevonden is niet geheel verrassend. Via TeamNL ondersteunt de loterij al langer het wielrennen. Dat blijft Nederlandse Loterij ook de komende jaren doen. Het sponsorschap met de KNWU loopt hier parallel aan. “We zijn geen onbekende in het wielrennen. Bovendien sluit deze samenwerking perfect aan bij ons gedachtegoed: waarin we sport en bewegen voor iedereen mogelijk willen maken via onze afdracht.” aldus Arno de Jong, Directeur Brands & Portfolio.

“Voor de Nederlandse wielersport, breedtesport en topsport, is het goed nieuws dat Nederlandse Loterij partner wordt van alle KNWU wielerdisciplines. Dit geldt ook voor de Nederlandse kampioenschappen op de Weg en Baan, voor elite, U23 en junioren en de elite categorieën van NK Para-cycling, Veldrijden, Mountainbike, Strandrace en BMX. Daarnaast heeft Nederlandse Loterij de intentie om de Top- en Clubcompetitie te ondersteunen. In gezamenlijkheid gaan wij de activaties op alle niveaus invulling geven waarmee Nederlandse Loterij van waarde wordt voor alle wielersporters en haar achterban. Wij kijken uit naar de komende jaren om samen nog meer mensen in contact te brengen met onze prachtige sport”, aldus Thorwald Veneberg.

Op de wielershirts van de U23 en elite-categorieën is Nederlandse Loterij naamgever. Voor de renners en rensters onder de 18 jaar zal de Hersenstichting prominent te zien zijn. De Hersenstichting is één van de 18 goede doelen die gesteund worden via de afdracht van Nederlandse Loterij. De KNWU ondersteunt de Hersenstichting graag bij het realiseren van haar doelen door zichtbaarheid en aandacht te genereren. “We zijn erg blij met deze samenwerking met de KNWU, die mede mogelijk is gemaakt door Nederlandse Loterij. De Hersenstichting zet alles op alles voor gezonde hersenen om zoveel mogelijk levens te redden en te herstellen. Wij vinden het belangrijk dat kinderen en jongeren lekker bewegen en tijdens het sporten hun hersenen beschermen. Bij kinderen en jongeren zijn de hersenen nog in ontwikkeling en daardoor extra kwetsbaar bij ongelukken of klappen op het hoofd. Samen met de KNWU kunnen wij nog meer mensen bereiken”, aldus Sigrid Baas, directeur Hersenstichting.        (11 december 2018)

 

 

 

VISMA TWEEDE NAAMSPONSOR FORMATIE ANTWAN TOLHOEK

Foto : Team Jumbo Visma.       Team Oranje, de overkoepelende entiteit van de schaats- en wielerploeg van Jac Orie en Richard Plugge, heeft zich vanaf 1 januari voor onbepaalde tijd verzekerd van Visma als tweede naamsponsor. Het Noorse bedrijf levert bedrijfssoftware, IT-oplossingen voor de detailhandel en IT-gerelateerde ontwikkeling en consultancy. Directeuren Orie en Plugge zijn met Visma overeengekomen dat de contractduur minimaal vijf jaar behelst.

Richard Plugge over het sponsorkontrakt : “Dankzij de vruchtbare samenwerking en de ontwikkeling die we samen hebben doorgemaakt, durfde Jumbo zich voor lange en onbepaalde tijd achter onze visie te scharen. Dat is niet onopgemerkt gebleven. Het heeft gezorgd voor aantrekkingskracht binnen de sportwereld, maar ook uit het bedrijfsleven. Visma had al langer interesse. De langdurige steun van Jumbo, het terugtreden van Lotto en vooral de manier waarop wij ons de laatste jaren etaleerden hebben Visma overtuigd om voor ons te kiezen. Wij presteren met zelf opgeleide atleten. Visma is het eerste Noorse bedrijf dat op deze schaal wielrennen ondersteunt en daar ben ik erg trots op. Bovendien leeft in Noorwegen het schaatsen, net als in Nederland. Het partnerschap met Visma onderstreept daarmee heel mooi de kracht van Team Oranje.”     (11 december 2018)

                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

ERWIN DE VISSER OPENT AAN DE BEENHOUWERSSINGEL IN HOOFDSTAD VAN ZEELAND NIEUWE WIELERZAAK : VÉLOSPORT MIDDELBURG
www.facebook.com/velosportmiddelburg
(november 2018)

Foto : Wij zijn de Stad – Middelburg

 

 

 

 

 

 

 

NIEUW HOOFDKANTOOR ROOMPOT VAKANTIES IN GOES : HOOFDSPONSOR WIELERPLOEG NICK VAN DER LIJKE (ROOMPOT CHARLES)

WESTSTRATE MIDDELBURG VERZORGT KANTOORINRICHTING

Het nieuwe hoofdkantoor van Roompot Vakanties, sponsor van de wielerploeg Roompot – Charles van Nick v.d. Lijke, wordt het nieuwe visitekaartje van Goes. Het gebouw is een eyecatcher en tevens de entree van bedrijventerrein de Poel. Het kantoor van Roompot is met vijf bouwlagen hoger dan de overige bouwwerken in het gebied. Het hoofdkantoor van Roompot Vakanties verhuist van Kamperland naar Goes en zal naast de nieuwe afslag van de A58 komen. De marktleider op het gebied vakantieparken heeft RoosRos Architecten in de arm genomen voor het ontwerp van de accommodatie. Het nieuwe kantoor wordt een zogeheten open space office met panorama-uitzicht door de langgerekte raamstroken. Daarnaast heeft het pand een dakterras. Het ontwerp bestaat uit twee delen: het daadwerkelijke kantoor met vijf verdiepingen en een naastgelegen tweede gebouw voor het logistieke centrum.

 

Het pand waar personeelsleden het tweede kwartaal van 2019 hun intrek nemen, is een duurzaam gebouw door onder andere de terugwinning van de warmte door middel van ventilatie, zonnepanelen en de deels zon-regulerende beglazing. In het verlengde van het kantoor zal een steiger komen tot in het water. Daarop komen beach houses en lodges zodat voorbijrijdende toeristen een blik kunnen werpen op de nieuwste huisjes van Roompot. Alle huidige personeelsleden uit Zeeland verhuizen mee naar de nieuwe locatie. Het kantoor in Kamperland zal op termijn een andere bestemming krijgen, van het kantoor in Middelburg loopt de huurtermijn af. Het Noord-Hollandse kantoor dat is gevestigd in Uithoorn blijft wel op de huidige locatie. 

 

WESTSTRATE MIDDELBURG verzorgt de kantoorinrichting voor Roompot Vakanties in Goes

 

Weststrate Middelburg, medesponsor van Roompot – Nederlandse Loterij,  neemt de inrichting van het nieuwe pand van Roompot Vakanties op zich en dat betekent dat alle werkplekken en andere ruimtes ingericht zullen worden met meubels van Weststrate.             (15 september 2018)

 

 

 

 

 

 

CENTRIC VERLENGT HOOFDSPONSORSCHAP NATIONALE WIELERBOND KNWU

 

IT-bedrijf Centric en de KNWU zetten de samenwerking voort. Centric blijft hoofdsponsor van het Nederlandse wegwielrennen voor tenminste één jaar. Centric is sinds 2015 sponsor van de KNWU. Afgelopen jaar werden respectievelijk Annemiek van Vleuten (tijdrijden vrouwen), Tom Dumoulin (tijdrijden mannen) en Chantal Blaak (wegrace vrouwen) wereldkampioen in het Centric-tricot. Marianne Vos werd eerder dat jaar Europees kampioen.  “De verwachtingen van de samenwerking zijn uitgekomen. We hebben de afgelopen jaren genoten van de geweldige prestaties van het Nederlandse team en zijn er trots op dat we verbonden blijven aan de wielersport. De sponsoring brengt mensen die betrokken zijn bij onze organisatie samen in beweging. Met de verlenging van het partnership kunnen we hier ook in de toekomst invulling aan geven en positief bijdragen aan de rol van de KNWU voor de wielersport.”

Hans Schrijver, Chief Commercial Officer Centric : “Wij zijn heel blij met de uitbreiding van de samenwerking tussen Centric en de KNWU. Centric is een topspeler in hun markt, met een duidelijke visie op het vinden en binden van talenten. Een perfecte match dus.”

Vincent Luyendijk, Directeur KNWU : “Centric onderscheidt zich van traditionele IT-leveranciers door diepgaande IT-kennis te koppelen aan jarenlange ervaring met branche specifieke processen in de overheid, supply chain en financiële sector. Dit onderscheidend vermogen is terug te vinden in onze vier hoofdactiviteiten: Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. De organisatie biedt gekwalificeerde en enthousiaste professionals, doeltreffende technologische oplossingen en hoogwaardige IT-diensten en administratieve services. Zo zorgt Centric ervoor dat organisaties zich op hun kerntaken kunnen richten, efficiënter werken en beter presteren.    (6 april 2018)

 

 

 

 

 

 

SPONSORING :    TCR GROUP MIDDELBURG PARTNER WIELERFORMATIE WAOW CYCLINGTEAM
Foto’s : Facebook         Vervoersbedrijf TCR uit Middelburg heeft zich voor 2018 verbonden aan wielerploeg WAOWDeals Pro Cycling, voorheen WM3 Pro Cycling. Dit is het team van o.a. Marianne Vos (foto onder), Yara Kastelijn en Anouska Koster. De komende periode zal TCR Group de topformatie logistiek ondersteunen. Zo kunnen de rensters onder ideale omstandigheden naar de verschillende koersen worden gebracht.  
Lees meer over de formatie WAOW Deals op Wielerflits.nl :         www.wielerflits.nl/nieuws/325267/wielerploegen-2018-waowdeals.html?  

 

De TCR Group draagt de wielersport een warm hart toe. “Wij vinden het geweldig dat we deze fantastische ploeg van dienst kunnen zijn op het terrein waarin wij gespecialiseerd zijn. Het team gooit hoge ogen in het internationale wielercircuit. Daar blijven we ons graag aan verbinden,” zegt Peter Markusse, adjunct directeur van de TCR Group.
WAOW Deals is uitermate blij met de support van TCR Group : “We hebben een vol, internationaal programma. Goede logistiek is daarom ontzettend belangrijk. Het materiaal moet naar trainingskampen vervoerd en de rensters moeten met de teambus naar startplaatsen gebracht. Het is geweldig dat TCR Group ons ondersteunt en ervoor zorgt dat we over een goed onderhouden bus en materiaalwagen kunnen beschikken”.

 

Het doel van de TCR Group is niet alleen om de topsport te ondersteunen, er ligt een bredere visie aan ten grondslag. “Ook vanuit onze maatschappelijke betrokkenheid willen we ons actief inzetten om onze reizigers/passagiers te inspireren door de topsport(ers) dichtbij te brengen. Onze insteek is om bijvoorbeeld ook recreatieve activiteiten te organiseren in samenwerking met het wielerteam,” aldus Markusse. “Bovendien willen we deze samenwerking benutten om meer beweging onder onze mensen te stimuleren, dit zal een positief effect geven op de gezondheid van onze medewerkers.”   De organisaties vinden elkaar in hun drive en ambitie. Cees Hage, algemeen directeur TCR Group: “Dagelijks vervoeren wij duizenden mensen met meer dan 650 voertuigen. Alles in goede banen leiden en ervoor zorgen dat iedereen op tijd op bestemming is, dat kun je ook echt beschouwen als topsport.”  De TCR Group heeft vestigingen in o.m. Middelburg (hoofdkantoor), Goes, Renesse, Oude Tonge en Heinenoord. Onder de slogan “Uw Vervoer, Onze Zorg” presenteert deze Zeeuwse onderneming een breed vervoerspakket. Meer info op www.tcr.nu      (10 februari 2018)